Nowy sposób na zakupy
13 sierpnia 2006, 15:41Wykorzystując najnowsze technologie, znana firma Polo Ralph Lauren wyszła naprzeciw oczekiwaniom impulsywnych zakupoholików. Przechodnie mogą z łatwością nabyć rzeczy, które widzą na wystawie, nawet wtedy gdy sklep jest zamknięty, po prostu dotykając w odpowiednim miejscu szyby. Witryna jest makietą stołu projektanta. Leżą na nim różne przedmioty, w tym koszulki polo oraz uniformy chłopców i dziewcząt podających piłeczki podczas meczu.
Pop-upy w telewizorze
27 czerwca 2006, 12:13Operatorzy telewizyjnych sieci kablowych i satelitarnych w rejonie Tampa Bay rozpoczęli eksperymenty z reklamami typu pop-up w telewizji. Wyskakujące okienka reklamowe cieszą się dużą popularnością w Internecie. Teraz pojawią się również na ekranach telewizorów.
Roczne dzieci przewidują równie dobrze jak dorośli
21 czerwca 2006, 17:44Do swoich pierwszych urodzin większość dzieci nie potrafi chodzić ani dobrze mówić, zdobywa jednak inną niezwykle ważną umiejętność — przewidywania skutków ludzkich działań (i to w dodatku tak samo dobrze jak dorośli).
Filmy Warner Bros do pobrania z Sieci
2 czerwca 2006, 21:48Firma CinemaNow podpisała umowę, która daje jej prawo do sprzedaży w Internecie produkcji koncernu Warner Bros. Internauci będą mogli pobrać z sieci filmy i seriale telewizyjne i oglądać je bez żadnych ograniczeń. Pierwsze do internetowej sprzedaży trafią seriale Babilon 5 i Diukowie Hazzardu oraz filmy Harry Potter i Czara Ognia, Matrix, 2001: Odyseja kosmiczna.
« poprzednia strona następna strona » … 38 39 40 41 42 43 44